Contact

Contact met onze klantenservice

Heb je een vraag?

Via onze Veelgestelde vragen kun je direct je antwoord lezen.
Mocht dit niet voldoende zijn, stuur dan een e-mail middels het contactformulier.

Bellen?

TICKEN maakt géén gebruik van een call center om de kosten voor de typecursus laag te houden. Er zijn zo weinig problemen, dat een telefonische bezetting onnodig veel kosten met zich mee zou brengen, die op hun beurt de cursusprijs weer zouden beïnvloeden. Daarnaast zijn de eventuele vragen meestal van technische aard, die snel en effectief via e-mail beantwoord worden. Als je per telefoon je vraag wilt stellen, kan dat via 088-0600800. Spreek langzaam en duidelijk  het e-mailadres in waarmee je bent geregistreerd en de voornaam en naam van de cursist en je vraag.  Je ontvangt het antwoord per e-mail.
Wil je liever niet wachten? De kans is groot dat je het antwoord op je vraag vindt bij de Veelgestelde Vragen.