klantenservice

Lof of kritiek over de typecursus?

Heb je een klacht? Of ben je juist heel tevreden?
Laat het ons weten. Je ontvangt binnen 1 werkdag een reactie.
Wij waarderen het als je ons de kans geeft om jouw klacht op te lossen.
Je klacht wordt vertrouwelijk behandeld en voorgelegd aan de directeur van TICKEN, de heer Martin Beijer.

Geschillen tussen consument en TICKEN over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door TICKEN te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, zowel door de consument als TICKEN worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)of de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)
TICKEN is er trots op dat de tevredenheid van de klanten hoog is en het aantal klachten minimaal. Er is dan ook nog nooit een procedure via de Geschillencommissie Thuiswinkel afgewikkeld.

En natuurlijk horen we ook graag wat je juist goed vindt aan onze typecursus. Zo kan de typecursus alsmaar beter worden, dankzij jou.

Heb je een vraag?
Via onze Veelgestelde vragen kun je meestal direct antwoord op je vraag vinden.

E-mail?
Je kunt je klacht, lof of vraag ook via het contactformulier indienen.

Bellen?
TICKEN maakt géén gebruik van een call center om de kosten voor de typecursus laag te houden. Er zijn zo weinig problemen, dat een telefonische bezetting onnodig veel kosten met zich mee zou brengen. Daarnaast zijn de eventuele vragen meestal van technische aard, die het meest effectief via e-mail beantwoord kan worden.

 
 

Klantbeoordelingen

best wel leuk maar ik vergeet het telkens te maken dan heb ik weer met vriendinnen afgesproken dan weer met me vriendje dan heb ik weer huiswerk, kortom het komt er gewoon niet van!!
Nina v/d Hoek


copyright © 2016, ticken b.v.    typen leer je wel met ticken.nl